ГЭК: где обьективность?

Усё, што датычыцца вучэбнага працэсу...

МадэратарCOLON Moderator Team

BUTTON_POST_REPLY
Аватара карыстальніка
L1Ghter
Надворный советник
ПаведамленняўCOLON 2438
ЗарэгістраваныCOLON 05.03.2005 6:39
АдкульCOLON Пустоверть

Паведамленне L1Ghter » 15.06.2005 0:14

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Аўтар цытаты Kalinin</i>
І яшчэ тоесная тэндэнцыя. Ніхто з студэнтаў-патрыётаў Юхо да мяне не падыйшоў, гэта значыць пісаць на форуме і вінаваціць ўсіх у непаваге да прафесара гэта па нашаму, а вось зрабіць справу - гэта ніжэй нашай годнасці. Так і з экзаменамі.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Сергей Артурович, ВЫ ЗЛОЙ!!!! злой как <font size="6">@</font id="size6">так нельзя с людями. я вот сижу последние штрихи в выпускной дописываю, подправляю, но не сдержался, залез-таки посмотреть, как в датском королевстве дела.
Ктсати насчет ГЭКа и объективности и я еще молчу, но ждите... скоро грянет буря. И думаю вам сие будет не весьма приятно. [:(!][:(!][:(!][:(!][:(!][}:)][}:)][}:)][}:)]

Kalinin
Титулярный советник
ПаведамленняўCOLON 1257
ЗарэгістраваныCOLON 21.06.2004 17:34
АдкульCOLON Belarus

Паведамленне Kalinin » 15.06.2005 11:23

Да чакаю я ўжо, чакаю. Аб сваёй "аб'ектыўнасці" ведаю, Вы ж пыталі маё меркаванне, я яго выказаў - чаму крыўдзеціся. Або мне трэба кожнаму студэнту завышаць адзнакі і казаць толькі прыемнае. Ай, хлопчыкі, вы так паважаеце прафесара, вы такія аб'ектыўныя, вы так ўсе добра ведаеце, толькі часу вывучыць няма (не буду пералічваць тое, што перашкаджае), падыйсці таксама. Тым больш, што вырашыў я ўжо і працэс збора, і некаторыя іншыя працэдуры, магу і мастака парэкандаваць. Дзе ваша ініцыятыва.
Наконт прыемнасці - што ж буду чакаць, скажу больш, што мы у асноўным кіраваліся прынцыпам гуманнасці, а калі аб'ектыўна - махні рукой на веды.
Прыклад з апошняга экзамена. Дзяўчына адказвае сярэдне, вельмі хвалюецца, ёсць шмат прабелаў, на фоне адказаў іншых - вельмі сціпла. Пасля абвяшчэння адзнак, вельмі узбуджана - не буду вучыць, дзе справядлівасць, я вучыла, а мне ... Вучыць і адказаць - розныя рэчы. Ёсць праблема ідэнтыфыкацыі і самаідэнтыфікацыі, г.з. як чалавека ацэньваюць і як ён сабе ацэньвае.
Пытанне: чаму выкладчык павінен уваходзіць у становішча студэнта, а не наадварот.

З павагай
С. А. Калінін

Аватара карыстальніка
olga
Надворный советник
ПаведамленняўCOLON 2454
ЗарэгістраваныCOLON 19.02.2003 17:07

Паведамленне olga » 15.06.2005 12:48

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Аўтар цытаты Kalinin</i>

...толькі часу вывучыць няма (не буду пералічваць тое, што перашкаджае), падыйсці таксама. Тым больш, што вырашыў я ўжо і працэс збора, і некаторыя іншыя працэдуры, магу і мастака парэкандаваць. Дзе ваша ініцыятыва.<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">Сергей Артурович, а почему не прописали народу, как это поучаствовать? Я думаю, найдутся люди. Я вот тоже хочу поучаствовать. Ведь одно дело - организовывать, брать на себя ответственность, а другое - поучаствовать. Пропишите, плиз, на соответствующей веточке, куда, когда и кому.

А насчет экзамена - согласна на все сто. Объективность - вещь достаточно субъективная. И желание получить оценку без знаний сществовало во все времена (а потом еще похвастаться, как препода здорово опустили - вспомните классику с Шуриком, а сейчас технический прогресс не сравнить) С другой стороны, и перегибы у преподавателей встречаются не так уж редко...
Одно несомненно - и тут меня никто не переубедит - если студент <u>посещает занятия </u>и открывает книжки, конспекты и первоисточники перед экзаменом (и не только в течение последнего дня (ночи), то он <u>практически гарантировано избавляется от от необходимости </u>бегать Сатолин-Балашенко-кафедра-Балашенко-Саолин-кафедра и вопить на форуме о необъективности и придирках.

Аватара карыстальніка
L1Ghter
Надворный советник
ПаведамленняўCOLON 2438
ЗарэгістраваныCOLON 05.03.2005 6:39
АдкульCOLON Пустоверть

Паведамленне L1Ghter » 15.06.2005 14:01

а где (с) на сатолин-балашенко.... уууу =))))

2 С.А. Калинин. сутки себе беру на все про все. нужно просто смахнуть с себя всю сессионную муть. к этому времени завтра будет вам маааханькое мнение, весьма и весьма субъективное

Kalinin
Титулярный советник
ПаведамленняўCOLON 1257
ЗарэгістраваныCOLON 21.06.2004 17:34
АдкульCOLON Belarus

Паведамленне Kalinin » 15.06.2005 14:23

Ліхтер, не памятаю - хто на форуме мае прыпіс Фаменкі.
Штосьці пачынаецца і ў нас, спачатку пачынаецца рэпліка ў мой бок, мой адказ, які кагосьці чапае за жывое. Спадзяюся (Вы ж мяне паважаеце), што суб'ектывізм будзе тычыцца толькі мяне, будзе абгрунтаваны і без абражэнняў.

Вольга, я жадаю, как гэтая справа была справа студэнтаў, а не мяне. Я готовы ім дапамагчы, быць радцай, а не кіраўніком. Яны ж так паважаюць памяць нябожчыка, нельга пазбаўляць студэнтаў магчымасці ўшанаваць памяць і адрэгаваць рукапісы (хтосьці мне гэта вельмі абацаў)

З павагай

С. А. Калінін

Аватара карыстальніка
Daron`Капулетти
Губернский секретарь
ПаведамленняўCOLON 235
ЗарэгістраваныCOLON 18.12.2004 15:52
CONTACTCOLON

Паведамленне Daron`Капулетти » 16.06.2005 0:37

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Аўтар цытаты Kalinin</i>

Ліхтер, не памятаю - хто на форуме мае прыпіс Фаменкі.
Штосьці пачынаецца і ў нас, спачатку пачынаецца рэпліка ў мой бок, мой адказ, які кагосьці чапае за жывое. Спадзяюся (Вы ж мяне паважаеце), што суб'ектывізм будзе тычыцца толькі мяне, будзе абгрунтаваны і без абражэнняў.

Вольга, я жадаю, как гэтая справа была справа студэнтаў, а не мяне. Я готовы ім дапамагчы, быць радцай, а не кіраўніком. Яны ж так паважаюць памяць нябожчыка, нельга пазбаўляць студэнтаў магчымасці ўшанаваць памяць і адрэгаваць рукапісы (хтосьці мне гэта вельмі абацаў)

З павагай

С. А. Калінін
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Что-то на моей памяти помнятся чьи-то походы сперва в музей юрфака, во-вторых в церковь..... а дальше....все.....
вопрос:А сколько платят за кураторство? платят ли вообще?

Kalinin
Титулярный советник
ПаведамленняўCOLON 1257
ЗарэгістраваныCOLON 21.06.2004 17:34
АдкульCOLON Belarus

Паведамленне Kalinin » 16.06.2005 12:23

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">Что-то на моей памяти помнятся чьи-то походы сперва в музей юрфака, во-вторых в церковь..... а дальше....все.....
вопрос:А сколько платят за кураторство? платят ли вообще?<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

10 % ад аклада, вельмі часта не ўлічваючы ні жаданне выкладчыка, ні яго выкладанне ў гэтай групе. Звычайна я прасіў намесніка даць мне тую групу, дзе выкладаю, але гэта было не заўседы так. Калі не так то атрымоўваецца звычайная сітуацыя. Прыходзіш у аудыторыю - здрасьце, я ваш куратар. Звычайная рэакцыя, але маўклівая - часу няма, і што ты, дзядзька, казаць нам будзешь, выхоўваць, да мы самі таде ўсе пакажам і раскажам. Правядзеш так некалькі гадзін і ніякага жадання няма, каб хоць нешта было рэальнае - зважу ў музей і царкву, можа каму дапаможа.

Калі памятаецца толькі гэта, дык успомніце колькі разоў былі вашыя прапановы да мяне, успомнілі, не. Нажаль іх не было, калі б былі - зрабілі б нешта большае.

З павагай

С.А. Калінін

Наколькі разумею, Калініна пачынаюць цкаваць, усе яму успомнім, што не успомнім, то прыдумаем. Мальцы, не турбуйцеся, адкажу на ўсе.

Аватара карыстальніка
L1Ghter
Надворный советник
ПаведамленняўCOLON 2438
ЗарэгістраваныCOLON 05.03.2005 6:39
АдкульCOLON Пустоверть

Паведамленне L1Ghter » 16.06.2005 14:05

Сергей Артурович, не сочтите за безолаберность, но я толок что случайно убил свой пост, нажав на кнопочку "обнулить значения" вместо просмотра, поэтому до 15.00 я никак не управлюсь...
жалко, стока ценных мыслишек потеряно. повторить из смогу--- не не смогу, напишу по-новой.
Блин, очень жалко... потерпите еще часик плиз...

Kalinin
Титулярный советник
ПаведамленняўCOLON 1257
ЗарэгістраваныCOLON 21.06.2004 17:34
АдкульCOLON Belarus

Паведамленне Kalinin » 16.06.2005 16:22

Ліхтэр, то можа гэта быў знак з Вышыні[:)]

Аватара карыстальніка
Daron`Капулетти
Губернский секретарь
ПаведамленняўCOLON 235
ЗарэгістраваныCOLON 18.12.2004 15:52
CONTACTCOLON

Паведамленне Daron`Капулетти » 18.06.2005 22:52

2калинин
я не имел возможности высказать Вам свои мольбы. =)

Аватара карыстальніка
L1Ghter
Надворный советник
ПаведамленняўCOLON 2438
ЗарэгістраваныCOLON 05.03.2005 6:39
АдкульCOLON Пустоверть

Паведамленне L1Ghter » 21.06.2005 11:18

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Аўтар цытаты Kalinin</i>


Мае уражанні розныя і з большага негатыўныя.
Студэнты, на жаль, маюць даволі кепскія веды.<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Ну, наверное, подходя дотошно, они показывают знания, которые вами оцениваются как плохие, но обо всем по порядку.
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">Наколькі разумею, шмат хто падручнік браў за некалькі дзен да экзамена. Адносіны да экзамена даволі абыякавыя.<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
А за сколько дней нужно брать в руки учебник??? За полгода, увольте-с но как-то без ОТП учить пришлось не слабо в эту сессию, а казалась на первый взгляд довольно простой.
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">
Не буду спрачацца былі і даволі грунтоўныя і слушныя адказы. Камусьці вязло - выцягваў білет па тэме, па якой пісаў працу. Але быў чалавек, які не мог адказаць на пытанне, вельмі блізкае да сваёй выпускооной працы.<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Ну, если уж человек не может ответить на вопрос по которому пишет выпускную, то .. ну все понятно короче. Любой студент будет весьма рад вытянуть вопрос в котором он неплохо разбирается а приори на собственно экзаме, ну а если не смочь продемонстрировать знание в таком случае??? Словов нет никаких.
Да и если касаться ГЭКа в субботу 11, то Глеб рассказал потом, что он не знал 1 вопроса в билете вообще, то есть он сказал, тчоне читал, а у вас, как я разумею презумпция незнания вопроса при отсутствии факта прочтения Учебника (но о нем позже).

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">
Наконт спісвання, ну не правяралі мы парты, гэта можна тлумачыць па рознаму.<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Вы бы еще к девушкам под юбку слазили, благо они по большей части были такие, что лазить было не очень затруднительно… смешно и неудобно. НУ а как вы будете расценивать такой ход студента, когда он вам прекрасно отвечает, на допах не плавает, но у него в карманах, как выясняется после ответа лежит весь курс грамотно зашпоренный им самим, которым он не воспользовался, ибо занл вопросы и без шпор (сам же их делал, вот и запомнил). Тут тоже любимое вами предположение??? А доказательство обратного не наше дело, я так понимаю вашу логику???

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">Выпадак ў суботу - казус, але з яго зробім норму.Чалавеку проста не хапіла спрыту. <hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
А что было в субботу, поподробнее плиз.
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"> Але яго выцягнулі, я хацеў больш нізкую адзнаку.<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Пока ограничусь сухим, Бог хотенья не дал… Ибо не знаю о чем речь.

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"> Лепш аднога выгнаць /або "зарэзаць"/ і потым не будзе размоў, маўляў - нічога не вучылі і ўсе спісалі.<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Это политика конечно, превентивные меры предотвращения роста преступности и всякая криминологическая хрень, но в глазах препода(ов) (некоторых) весьма действенная.
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">Вынік: камісія - лохі, нічога не бачаць і не чуюць. <hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
No comments... (это не я сказал... и даже не кто-либо из студентов)
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">Таму, калі студэнт адказвае добра на пытанне білета і НІЧОГА не ведае на пытанні-ўдакладненні, то тут ідзе прэзумпцыя спісвання. Чаму ты добра ведаеш білет і не ведаеш курса.<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
ПОЧЕМУ??? А если человек выучил ровно 3 вопроса и ровно три ему попалось??? Ну а касательно допов… тут прерогатива препода, хочу спрашиваю, хочу нет и соответственно ответственность за съеденные макаронные изделия тоже на нем.

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">Камусьці не было жадання псаваць залікоўку.<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
И это в эпоху тотальной объективности и борьбы с коррупцией на самом самом уровне????
Стало быть можно забить на экзамены в оставшийся период обучения???. Жаль конечно любимой привычно большой стипендии, но ради того, чтобы оправдать ваше предположение и оказанное доверие зачетке… я почти готов.

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">Яшчэ заўвага - нізкі ўзровень ведаў "запісных" выдатнікаў, яны так прывыклі да добрых адзнак, што амаль нічога не вучаць.<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
И как этот тезис соотносится с предидущим??? Чего-то я не наблюдаю плавного течения мысли.

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">І вынік: веды сярэдне-нізкія, апломбу шмат, крыкаў яшчэ больш, трэба рабіць экзамен па тэорыі абавязковым у якасці дзяржаўнага.<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Вы не боитесь, что вас казнят???. Честное пионерское, хотя я им не был, но!!! Проведите соц.опрос на форуме (ах жалко, движок не позволяет), ну или на кафедре еще ящичек повесьте с вопросом к перподам и к студентам, Хотели бы вы сдавать экзамен по ОТП в качестве обязательного ГОСа? И дело даже не в дополнительной нагрузке. Просто 4 год анас учили быть конкретными (почти всегда), искать точную формулировку, находить самую близкую норму. Залазить кроме ГК в дурные инструкции МНС, в которые, по словам одного вашего коллеги, без бутылки пива (как минимум) и не стоит пробовать разбираться, а ту является (сори за апломб) г-н Калинин и призывает порассуждать над смыслом бытия и космическими кораблями в каком-то там театре. Это знаете сильно бъет по неокрепшим студенческим мозгам. Возьмем в качестве примера вопрос «принципы права»… Открываю 57 страничку г-на Дробязко и лицезрею тучу классификаций. Принципов-то оказывается толи 5 (пять) толи 99 (девяносто девять). Хм… и какая из них по душе госопдину Калинину??? А Бог его знает, учим все. Благо их всего 10, классификаций. И такого рода вопросов куча в списке. Но главное даже не это, а то что почему-то учебное пособие Вы считаете УЧЕБНИКОМ, а авторство его приписываете тольок г-ну Дробязко (весьма уважаю, но), о г-не Козлове, написавшем ровно столько же глав почему-то умолчивают. У нас на факультете 2 интересные кафедры, не удосужевшиеся освятить студентов своими шедеврами... Простите Вы и Господа на Д...
Да и почему мнение сего пособия должно выступать в качестве verba magistri. Презумпции плюрализма мнений у Вас нет??? И еще вопрос, как соотносить мнение г-на Дробязко, например, с мнением Нерсесянца, Алексеева. Или даже таких классиков правовой мысли как Кельзен, Ницше. Их точка зрения не господствующая по многим вопросам, но она ЕСТЬ!!! И опчему бы студент на занять ее??? Это ведь теория!!! Это не уголовное право, где до (сори) усрачки можно спорить о смертной казни, необходимой обороне и прочих теоретических вопросах, но законом руководствоваться тем, который есть. Я думаю, мне Вам это объяснять неуместно.
Пожалуй все. Изначально содержание сего было совсем другим, но привычки повторять собственные мысли не имею, поэтому с чистого листа.

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">
Вось тэзісна мае думкі.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
А вось мае.

Kalinin
Титулярный советник
ПаведамленняўCOLON 1257
ЗарэгістраваныCOLON 21.06.2004 17:34
АдкульCOLON Belarus

Паведамленне Kalinin » 21.06.2005 12:54

Ліхтэр пайшоў пісаць на ўсіх форумах, гэта добра (толькі наконт рэлігіі штосьці нічога не напісалі), цікава на Лобузава.ру ліст ўжо таксама накіраваны[:D].
Паспрабую нешта выказать у абарону тэорыі і ДЭК.
Наконт дапаможніка Драбязкі і Казлова, лічу што ён лепшы чым дапаможнік Вішнеўскага, тым больш, што пытанні да ДЭК рабіў Драбязка.
Што самае цікавае амаль што ніхто не цытаваў іншыя падручнікі, а наконт Кельзэна. Тут народ ведаў з курса Гісторыі палітвучэнняў, думаю, што Вы самі Кельзэна, калі трымалі ў руках, то толькі на першым курсе.
Калі ў мяне пытаюць студэнты наконт падручнікаў, то я заўседы раю Драбязку, таму што ён складзены па ТЫПАВОЙ ПРАГРАМЕ, там тэзісна ёсць ўсе пытанні. Потым я раю Палякова і яшчэ некалькі (Матузава, Трубяцкога, Каркунава і г.д.). Нават калі я не згодны з некаторымі тэзісамі прафесара і ў мяне ёсць свае падыходы, я не збіраюся публічна яго крытыкаваць, асабліва перад студэнтамі на ДЭКу.
Крытыкаваць, Ліхтэр, заўседы проста, а вось зрабіць дапаможнік або падручнік - гэта цяжка (аб гэтым у нас з Півалексам была неяк спрэчка), тым больш трэба каб студэнты не смяяліся. Што тычыцца Нерсесянца, то я да яго адношуся як да філосафа ў праве, разумееце, ён філасофствуе там, дзе патрэбна дагматыка.
Далей, што кожны выкладчык мае сваю канцэпцыю, іншыя даюцца, але крытыкуюцца. А як можа быць інакш, кожны курс патрабуе канцэпцыі выкладання, заўседы ёсць некалькі падыходаў у навуцы, а выкладчык ВЫБІРАЕ той, які яму падаецца, як найбольш дасканалы.
Справа ў тым, што навука і вучэбная дысцыпліна - розныя рэчы. Я, напрыклад, даволі дасканала ведаю тэму "сістэма права", шмат дробязяў, але я павінен даць студэнтам базавыя веды, а не ўсе аспекты дыскусіяў. І тут выкладчыкі падраздзяляюцца да два тыпы, вучоны, але не вельмі добры лектар (лекцыі цікавыя, але цяжка паймаць сістэму, ён шмат ведае, што яму цяжка штосьці выкінуць), добры лектар-сістэматызатар, але пасрэдны вучоны. Бываюць выключэнні.
На іншыя пытанні буду даваць адказ далей, але без ведання тэорыі ніхто юрыстам добрым быць не можа. Як казаў адзін намеснік адной установы нам патрэбна тэорыя і рымскае прыватнае, астатняе на іх базе.

З павагай

С. А. Калінін

Аватара карыстальніка
L1Ghter
Надворный советник
ПаведамленняўCOLON 2438
ЗарэгістраваныCOLON 05.03.2005 6:39
АдкульCOLON Пустоверть

Паведамленне L1Ghter » 21.06.2005 13:14

амаль згодны з Вамі як гэта не парадаксальна....
Ці згодны Вы з тым, што веданне тэорыі павінна быць недзе там у падкорку, а праява тэорыі гэта і есць сШэкспіраўская радкі пра "древо жизни"
Рэлігія..... ЩА!!!! не дачакаецеся!!! жарутую. просто не дабраўся яшчэ. я толькі з волі вярнуўся у гэты асфальтавы жах. напішу пазней сякія-такія думкі...

Kalinin
Титулярный советник
ПаведамленняўCOLON 1257
ЗарэгістраваныCOLON 21.06.2004 17:34
АдкульCOLON Belarus

Паведамленне Kalinin » 21.06.2005 15:15

Каб яна была на падкорку, трэба спачатку даць нейкія пэўныя веды аб тым што ёсць права і дзяржава, потым дагматыка і асноўныя канструкцыі, якія потым будуць выкарыстоўвацца ў галіновых дысцыплінах. А потым на апошніх курсах трэба "праблемы тэорыі", калі ідзе паўтор першага курса, але для тых, хто ужо ведае галіны і мае практыку.
Дрэва жыцця - гэта Гётэ "Фауст"[:D]

А. Камянкоў
Губернский секретарь
ПаведамленняўCOLON 299
ЗарэгістраваныCOLON 14.10.2003 21:00
АдкульCOLON Беларусь, г. Минск

Паведамленне А. Камянкоў » 20.07.2005 7:49

Интересно послушать мнение выпускников... :-)

BUTTON_POST_REPLY

Хто зараз на канферэнцыі

Зараз гэты форум праглядаюць: 1 і 0 гасцей